Menu
« Pojdite nazaj

Pogosto zastavljena vprašanja

Moj račun
Pozabil sem svoje geslo za dostop do računa. kaj naj storim?
Sledite povezavi v zgornjem meniju [Forgot Password] in vnesite svoje uporabniško ime ali email naslov. Geslo vam bomo poslali na vaš email v nekaj minutah. Za pošiljanje bomo uporabili vaš glavni email naslov, ki ste nam ga zaupali med registracijo ali ste ga vnesli v svoj profil.
Kako lahko spremenim informacije svojega računa?
Sledite povezavi v levem meniju "Moj profil".
Kako naj izbrišem svoj račun?
Sledite povezavi v meniju na levi strani "Moj profil" in nato "Nastavitve zasebnosti" and click "Izbrišite moj račun".
Pozor! Po uporabi te funkcije bodo izbrisane vse vaše informacije računa in jih ne boste mogli obnoviti. Prosimo, dvakrat premislite pred tem dejanjem. Prosimo tudi, da pred izbrisom računa prekinete članstvo.
Spremenil sem informacije svojega profila, zakaj se te niso spremenile?
Nove informacije bodo dodane/osvežene v nekaj minutah, ko bodo zbrane vse datoteke predpomnilnika.
Zakaj mojega računa ne najdemo s funkcijo iskanja oziroma ni prikazan v Seznamu prijateljev?
Če so vrednosti iskanja pravilne, ste morda na čakanju zaradi potrditve novih fotografij. Administrator bo pregledal in potrdil/zavrnil vaše fotografije takoj, ko bo to mogoče.
Status svojih fotografij si lahko vedno ogledate v zgornjem menuju strani "Moj profil" poleg povezave "Spremenite moje slike" - (V čakanju/Odobrene/Resnične).
Ko se poskušam vpisati vidim obvestilo "Profil onemogočen" ali "Profil zamrznjen". Kaj to pomeni?
Vaš profil je bil onemogočen ker so bili naši Pogoji uporabe ignorirani.
Vaš profil ne bo nikoli obnovljen in bo kasneje izbrisan iz baze.
Podatki o tej osebi (sporočila, komentarji, prifil) so izgnili. Kaj se je zgodilo?
Najverjetneje je bil ta uporabnik onemogočen.
Razlogi za to so napisani v zgornjem odgovoru.
Članstvo
Kako naj kupim priviligirano članstvo - Zlato ali VIP?
Sledite povezavi v levem meniju "Članstvo" - tukaj boste lahko kupili boljše %1$s članstvo.
Zakaj po nakupu priviligiranega članstva moje funkcije ne delujejo?
Prosimo vas, da se izpišete in strani in se nato ponovno vpišete.
Kako lahko za drugo osebo kupim priviligirano članstvo ali kredite?
V vsakem uporabniškem profilu sta pod sliko možnosti "Trenutni krediti" in "Trenutno članstvo" - uporabite ju ;)
Prejel sem sporočilo administratorja, ki pravi, da mi čez nekaj dni poteče članstvo. Kako se lahko temu izognem?
Vaše članstvo poteče ker je bilo kupljeno ali podeljeno za določeno obdobje.
Če ga želite podaljšati najprej preverite, kateri tip članstva imate - Zlato ali VIP. To lahko storite tako, da sledite povezavi v levem meniju "Članstvo".
Kako naj prekinem svoje članstvo?
Prosim upoštevajte, da bo po nakupu Članstva vkloplena fukcija avtomatskega podaljševanja. To pomeni, da bo v določenem časovnem obdobju iz vašega računa odvzet ustrezen denarni znesek. Za prekinitev avtomatskega podaljševanja sledite Članstvo -> Izberite način plačila ter sledite navodilom za izklop avtomatskega podaljševanja.
Inbox
Why I can‘t read my messages?
Only gold and VIP members are able to read their messages. Please click HERE and choose the best payment method for you.
How can I check my sended messages?
You can view them in every chat, or just click outbox and you will be able to see your all sended messages.
What is highlighted message and ultra highlighted message?
Highlighted message is visible always on top in red colour till member reads it. Ultra highlighted message is in pop-up and will be visible till member reads it plus on top of the messages list in red colour. Both features gives more attention to your account and you will reach your target much easier.
What is archive and how to use it?
In archive you can save your old or important messages. If you fell that you will need some info from the message in the future just move it to archive and you will be able to check it any time you want.
What is adverse messages?
If you dont want to get messages from some age or some group of members just go to MY INFO and set up a filter for adverse message. You can always read and remove them in adverse messages box.
I see that I have unread messages but in my inbox I cant find them?
Maybe they are older messages, just set filter to show unread messages and you will be abe to see them.
How can I send SMS?
In sms page you can send a message to user without knowing his number. Just type his username and you can send SMS for him. Also you can send a normal sms to phone number from our website.
Credits
Kas yra kreditai?
Kreditai yra puslapio valiuta, kuria galima nusipirkti papildomų paslaugų ir prekių.
How can I buy credits?
Please click Here and choose the best payment method for you.
What can I do with my credits?
You can upgrade your membership, buy products in e-shop, send a surprise for your sympathy and much more. You can find all list HERE.
How can I send credits for other members?
Open member account, click the credit icon, enter the sum of credits you want to send and your credits will be sended emeadiately.
Why I can‘t use my credits?
Your payment is not approved yet or your credits are frozen. For more details please contact ADMIN.
Funkcije
Kako lahko dodam uporabnika na moj Seznam prijateljev?
V vsakem uporabniškem profilu je na strani s podatki slika, pod katero se nahaja gumb "Dodajte med prijatelje". Uporabite ga in počakajte, da drugi uporabnik/ica odobri vašo prošnjo za prijateljstvo. Med tem časom se bo poleg njegovega/njenega imena na listu prijateljev pojavil napis "V čakanju". Po odobritvi bo vaše imeno dodano na seznam njegovih/njenih prijateljev. Oseba, ki ste ji poslali prošnjo za prijateljstvo lahko tudi zavrne vašo prošnjo.
Kje lahko najdem seznam uporabnikov, ki so si ogledali moj profil?
Ta funkcija je omogočena le Zlatim ali VIP članom.
Če ste priviligiran član, lahko v levem meniju sledite povezavi "Zadnji ogledovalci". Tukaj lahko vidite kdo si je v zadnjem času ogledal vaš profil.
Kako lahko odstranim uporabnike iz svojega Seznama prijateljev?
Sledite povezavi v zgornjem meniju "Prijatelji", ina nato sledite povezavi "Uredite".
Sedaj lahko izbrišete neželene prijatelje.
Kako lahko ignoriram uporabnikovo sporočilo?
Sledite povezavi v levem meniju "Seznam ignorirancev". Na spodnjem delu strani boste lahko dodali ali uredili vaš seznam oseb, ki jih ignorirate.
Želim izbrisati prijateljev komentar v mojem profilu, je to mogoče?
Izbris komentarja ni možen. Lahko pa odstranite osebo, ki je komentirala, iz svojega Seznama prijateljev, s čimer boste avtomatsko izbrisali tudi njegov/njen komentar.
Zakaj ne morem uporabljati nekaterih funkcij portala, ki sem jih prej lahko uporabljal?
Poglejte funkcije vsakega članstva, ki jih lahko uporabljate.
Več o teh funkcijah si lahko preberete tukaj »
How to play HOOK UP game?
In left menu click on HOOK UP and swipe users with YES or NO. If it‘s match both users will get notification. If you want to send notification without a match please click button DEFINETELY on your crush.
How to buy profle AD and how does it work?
Go to page PROFILE ADS and choose ad type. Then you start ad your profile you will get much more attention and messages. Your account will be visible in the right corner and in after login page.
Offers
Here you can find a lot of offers and post your own with a very little fee.
Ultra Vroča linija
Kdo lahko objavlja sporočila v Ultra Vroči liniji?
Vsi, ki imajo Preprosto, Zlato ali VIP članstvo in dovolj kreditov za to storitev.
Kako dolgo bo moje sporočilo prikazano v odprti vroči liniji?
Vaše sporočilo v Odprti Vroči liniji bo prikazano 30 minut. Po tem času bo vaše sporočilo "prestavljeno" v Vročo linijo.
Kdo lahko vidi moje sporočilo?
Vaša sporočila v Odprti Vroči liniji in v Vroči liniji bodo vidna vsem %1$s članom.
Zakaj je moje sporočilo izginilo?
To sporočilo izginja zaradi enega od treh razlogov:
1. okno je polno in vaše sporočilo je izpadlo (V Vroči liniji je prostora za skoraj 20 sporočil in najstarejša sporočila so izbrisana)
2. v vašem sporočilu smo zaznali oglaševanje ali osebne kontaktne podatke.
3. če ste poslali sporočilo, a ga ne vidite v Odprti vroči liniji pomeni, da je njegov položaj zaseden. Vaše sporočilo bo prikazano, ko bo zanj prosto mesto.

Oglaševanje v portalu %1$s brez administratorjeve odobritve je strogo prepovedano. Prav tako ni dovoljeno obnavljanje osebnih kontaktov, žaljivih informacij ter vseh drugih podatkov, ki so zapisani pod točko §3 v Pravilih uporabe (Prepovedana vsebina ).
Kaj naj storim, če je bilo moje sporočilo izbrisano?
Če je bilo vaše sporočilo izbrisano in ste prejeli opozorilno pismo vas prosimo, da ste pozorni na vaša sporočila. Če bo administrator opazil, da ste 3 krat prekršili pravila bo vaš račun blokiran za vsaj 7 dni in objavljanje na Ultra Vroči liniji ne bo mogoče. Z rednimi kršenji pravil bo vaš profil izbrisan takoj, brez predhodnega obvestila.
Zakaj ne morem klikniti na "Objava sporočila"?
Prosimo, preverite koliko kreditov imate - če imate manj kot 70 kreditov ne boste mogli klikniti na "Objavite sporočilo" in objaviti svojega sporočila.
E-trgovina
Kdo lahko uporabljanja in kupuje v e-trgovini?
E-trgovina je na voljo vsem uporabnikom, brez izjeme. E-trgovina in njeni izdelki so vidni vsem uporabnikom, kupovanje pa je mogoče le, če si ustvarite profil.
Koliko izdelkov lahko kupim ob istem času?
Ni omejitve. Potrebujete le zadostno število kreditov za nakup spominkov. V nasprotnem primeru ne boste mogli kupiti spominkov, ki so dražji.
Ali lahko podarim spominke?
Da. Izbrati morate spominke, ki jih želite podariti in pritisniti gumb "Darilo". Če želite podariti več izdelkov, jih dodajte v svojo košarico. Nato pritisnite gumb "podarite" in izpolnite obrazec z vsemi potrebnimi informacijami o pošiljatelju in prejemniku. Pred pošiljanjem dvakrat preverite ali so vse informacije pravilne.
Kadar v svojo nakupovalno košarico dodam spominke, vidim sporočilo „napaka“.
Prosimo pritisnite gumb „Nazaj“ in še enkrat preverite, če ste vnesli vse glavne značilnosti: velikost, barvo in drugo..
Spremenil sem količino izdelkov, vendar ne vidim končne cene.
Po vseh spremembah vedno pritisnite gumb „Dodajte“ in nova cena bo avtomatsko izračunana. Če ste izbrali šopek ne pozabite nastaviti čas in kraj dostave rož ter pritisnite gumb "Osvežite".
Želim še en tak izdelek, vendar druge barve/velikosti...
Na takšen način morate izdelek izbrati dvakrat ter določiti barvo/velikost, ki jo želite.
Kam pošiljate izdelke?
Zaenkrat samo na območju Litvije.
Kaj se bo zgodilo z mojimi krediti, ko kupim spominek?
Po tem, ko pritisnite gumb „Shranite“, bo končna cena avtomatsko odšteta iz vašega profila (+stroški pošiljanja). Ko bo administrator odobril vašo naročilo, bodo krediti odšteti brez možnosti vračila.
Želim kupiti spominek, vendar piše, da nima dovolj kreditov. Kaj naj storim?
To pomeni, da ne morete kupiti spominkov, vendar pa lahko kupite več kreditov s pritiskom na gumb „Krediti“, ki se nahaja na levi strani okna (ali preko povezave v tekstu) in nato nadaljujte z nakupovanjem.
V svojo nakupovalno košarico sem dodal nekaj spominkov, ki jih želim kupiti kasneje. Bodo izginili?
Ne. Spominki bodo v vaši nakupovalni košarici dokler se ne izpišete.
Kako lahko dobim svoje izdelke?
Izdelke vam bo dostavil naš dostavljalec, razen če izberete drugi način dostave. Prosimo preverite, če so vnešeni kontaktni podatki pravilni.
Koliko stane dostava z dostavljalcem?
Davki znašajo od 50 kreditov dalje. Davek dostave preobleke znaša 80 kreditov. Za dostavo TopShop izdelkov boste morali odšteti od 100 kreditov - cena je odvisna od teže izdelka. Končno vsoto lahko preverite v nakupovalni košarici ("Poštni stroški (Litva)")
Prejel sem poškodovan paket...
Prosimo, vnesite zahtevo form in jo pošljite administratorju na email: [email protected]%1$s
Ali je možno vrniti/zamenjati spominek, ki sem ga kupil in prejel?
Spominkov, ki ste jih kupili na naši strani, ne morete spreminjati ali vrniti.
Kako naj najdem izdelke?
Na levi strani naše spletne strani lahko vidite kategorije izdelkov, kar vam bo olajšalo navigacijo v naši e-trgovini.
Koliko izdelkov je lahko v moji nakupovalni košarici?
Število izdelkov ni omejeno.
Kako naj vem, ali so izdelki, ki sem jih izbral, v moji nakupovalni košarici ali na seznamu želja?
V trenutku, ko pritisnite gumb "v košarico" ali "dodajte na SŽ" bodo izdelki v nakupovalni košarici oziroma na seznamu želja. Če si jih želite ogledati morate na desni strani okna poiskati povezavo do vaše košarice, ali na levi strani okna povezavo do vašega seznama želja.
V svoji nakupovalni košarici vidim več kot en izdelek, čeprav sem izbral samo enega.
Sprostite se ;) Vaši krediti ne bodo odšteti, dokler ne kliknete gumba "nakup". Do tega trenutka lahko odstranite izdelke iz svoje nakupovalne košarice. To lahko storite tako, da v okenčku "količina" spremenite številko. Ne pozabite osvežiti strani po vsaki spremembi!
Želim se vrniti iz seznama izdelkov na glavno stran ali v e-trgovino.
V meniju na levi strani strani boste našli povezavo "E-trgovina". Sledite ji.
Kako lahko vidim večjo sliko izdelka?
Pritisnite na sliko ali ime izdelka.
Kako naj izberem majico?
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti ter nato izberite ustrezno barvo in velikost. Nato se odločite kaj želite z izdelki storiti: jih kupiti, podariti komu ali jih dodati na seznam želja ter izberite ustrezno aktivnost.
Ravnokar sem našel majico svoji sanj, a ne najdem ustrezne velikosti. Kaj naj storim?
Ne skrbite. To pomeni, da v tem trenutku nimamo velikosti ali barve, ki jo želite. Morda lahko izberete drugo velikost ali barvo.
Kdaj se moji krediti odštejejo?
Proces je enak kot pri plačevanju z bančno kartico: v trenutku, ko izberete svoje naročilo, na vašem računu rezerviramo ustrezno število kreditov. Ko administrator potrdi vaše naročilo so ti krediti odšteti iz vašega računa in nevračljivi. Če administrator zaradi drugih razlogov zavrne vaše naročilo bodo krediti vrnjeni na vaš račun.
Kdaj bom dobil povrnjene kredite, če je bilo moje naročilo preklicano?
Rezervirane kredite vam bomo vrnili takoj po odpovedi vašega naročila.
Kako naj vem, kateri način dostave izdelkov naj izberem?
Izdelki so dostavljeni z dostavljalcem. Izbira načina dostave (preko dostavljalca ali osebni prevzem v trgovini) je možna le, če kupujete izdelke Bomba Records.
Katere informacije bom moral predati dostavljalcu?
Povedati boste morali svoje ime, priimek in navesti unikatno kodo, ki smo jo za vas generirali na %1$s spletni strani po končanem nakupovanju.

Seznam želja
Kdo ima lahko Seznam želja?
Seznam želja je na voljo vsem članom, brez izjem. Ne glede na to, ali ste Preprosti, Zlati ali VIP član - preprosto izberite izdelke, ki si jih najbolj želite in ustvarite svoj lastni Seznam želja.
Kako naj ustvarim Seznam želja?
Izberite izdelke, ki si jih najbolj želite iz lista in jih potrdite s pritiskom na gumb.
Koliko izdelkov se lahko nahaja v mojem Seznamu želja?
Maksimalno 10.
Kdo bo lahko videl moj Seznam želja?
Vaš Seznam želja bo viden vsakemu uporabniku, ki bo odprl vaš profil.
Kateri uporabniki mi lahko pošljejo darila?
Darilo lahko pošlje kdorkoli, ki ima dovolj kreditov za določen izdelek.
Kdo plača za poslano darilo?
Za izdelek na vašem Seznamu želja plača oseba, ki vas želi presenetiti. Stroške poštnine pa morate plačati sami.
Kako lahko podarim darilo?
Najprej morate izbrati uporabnika, ki mu želite podariti darilo. Nato izberite izdelek in kliknite gumb „Podarite“. Po tem bomo na vašem računu rezervirali ustrezno količino kreditov. Teh kreditov ne boste mogli porabiti. Če bo prejemnik sprejel vaše darilo, vam bomo rezervirane kredite odšteli iz računa.
Kako bom vedel, ali je prejemnik sprejel moje darilo?
Takoj, ko boste poslali darilo, bo prejemnik/ica prejel/a obvestilo. Ta bo nato sprejel/a ali zavrnil/a vaše darilo. V vsakem primeru boste obveščeni.
Kdaj mi boste zaračunali moje kredite?
Takoj, ko boste drugemu/drugi članu/ici podarili darilo, bomo na vašem računu rezervirali ustrezno količino kreditov. Teh računov ne boste mogli porabiti. Če bo prejemnik/ica sprejel/a darilo, bomo kredite odšteli iz vašega računa. V nasprotnem primeru bomo rezervirane kredite vrnili na vaš račun.
Kdaj bom dobil povrnjene kredite, če prejemnik ne sprejme mojega darila?
Rezervirani krediti bodo povrnjeni na vaš račun takoj, ko bo prejemnik/ica zavrnil/a vaše darilo.
Prejel sem obvestilo, da mi želi drugi uporabnik podariti darilo. Kaj naj storim?
Če želite sprejeti to darilo, kliknite na gumb „Sprejmem“. Drugače kliknite na gumb „Odklanjam“.
Kako naj vem, katero možnost pošiljanja naj izberem?
Če bo darilo dostavil dostavljalec, vam ga bo predal osebno. Za takšno dostava plača prejemnik sam. Darilo lahko prevzamete tudi sami. Po prejemu obvestila o darilu, izberite kakšno dostavo darila želite.
Koliko stane pošiljanje preko dostavljalca?
Za dostavo darila preko dostavljalca bo plačal prejemnik.
Kdaj mi bo dostavljalec prinesel darilo?
Nismo odgovorni za kvaliteto dela dostavljalca, vendar pa smo pozorni, da izberemo najhitrejšo možnost dostave. Prosimo, počakajte 5 dni od izpolnitve obrazca za sprejem.
Prejel sem poškodovan paket...
Prosimo, izpolnite zahtevo form in jo pošljite administratorju na email: [email protected]%1$s
Fotografije
Kako naj v svoj profil dodam fotografije?
Sledite povezavi v levem meniju "Moj profil" in nato kliknite na ikono s profilno sliko ali sliko kamere.
Zakaj slike, ki sem jih naložil niso objavljene?
Najverjetneje je/so vaša slika/vaše slike kršila/e katerega od naših Pravil za nalaganje fotografij:
Fotografije morajo biti v formatu JPEG in ne smejo presegati velikosti 2 MB.
Fotografije morajo vsebovati vašo sliko ali prepoznavno sliko dela vašega telesa
Fotografije morajo biti dobre kvalitete.
Nimate dovoljenja za nalaganje fotografij, ki imajo pridržane pravice.
Nimate dovoljenja, da bi naložili slike, ki vsebujejo povezave do drugih strani.
Nimate dovoljenja, da bi naložili slike na katerih so otroci (mlajši od 18 let).
Nimate dovoljenja, da bi naložili več enakih fotografij.
Nimate dovoljenja, da bi naložili slike, ki niso vaše.
Kaj pomeni oznaka "Slika je prava" v uporabniškem profilu?
Uporabniki s tem statusom so resnični, kar pomeni, da zares obstajajo. Takšnim uporabnikom ni potrebno čakati, da administratorji preverijo njihove fotografije in jih odobrijo pred javnim dostopom.
Kako lahko pridobim status "Pravi član"?
Obstajata dva načina za pridobitev:
1. Pošljite nam sliko, na kateri držite znak "%1$s"
2. Pošljite nam osebni dokument (npr. Študentsko izkaznico, Vozniško dovoljenje)
To bo trajalo nekaj časa. Če bodo slike ustrezne, vam bo administrator odobril status "Resnični član".
E-mail: [email protected]%1$s
Ne pozabite pripisati svojega uporabniškega imena!
Zakaj ne morem več nalagati slik?
Preverite nalaganje, morda je bila onemogočena možnost nalaganja fotografij.
Onemogočenje je posledica kršitve %1$s pravil nalaganja fotografij.
Zakaj imam dovoljenje za nalaganje do 10 fotografij?
Število slik, ki jih lahko naložite je odvisno od trenutnega članstva, ki ga imate:
Preprosti člani lahko naložite do 10 fotografij;
Zlati člani lahko naložite do 30 fotografij;
VIP člani lahko naložite do 56 fotografij.
Ali lahko skrijem svojo/e fotografijo/e in se odločim, komu bom dal dovoljenje za ogled?
Ja, ta funkcija se imenuje Zagotovljeni člani - vaše izbrane fotografije so zaklenjene tako, da mora uporabnik, ki si jih želi ogledati, zaprositi za vaše dovoljenje - preprosto morate odobriti ali zavrnite njegovo prošnjo.
Moje fotografije so bile izbrisane. Zakaj?
V večini primerov je razlog poslan v vaš poštni nabiralnik. Poleg tega lahko preverite pravila za nalaganje slik v rubriki Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori (FAQ). Če ste prepričani, da niste prekršili nobenih pravil in je bil izbris neupravičen vas prosimo, da kontaktirate administratorja, ki vam bo z veseljem pomagal.
Video
Zahteve za nalaganje videa
  • Video mora biti v *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formatu;
  • Velikost videa ne sme presegati 400 MB.
  • Vsak član lahko naloži max 2 videa.
  • Ni dovoljeno nalaganje videov, ki imajo pridržane pravice.
  • Ni dovoljeno nalagati videov, ki vsebujejo povezave do drugih strani.
  • Ni dovoljeno nalaganje videov, na katerih so otroci mlajši od 18 let.
  • Ni dovoljeno naložiti več enakih videov.
  • Ni dovoljeno nalaganje videov, ki niso vaši.
Kako naj v svoj profil dodam videe?
Sledite povezavi v levem meniju "Moj profil", in nato "sprememba mojih videov".
Zakj videi, ki sem jih naložil niso objavljeni?
Vaš/i video/i najverjetneje krši/jo katerega od %1$s Pravil za nalaganje slik:

Video mora biti v *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formatu;
Velikost videa ne sme presegati 400 MB.
Vsak član lahko naloži max 2 videa.
Nalaganje videov s pridržanimi pravicami ni dovoljeno.
Nalaganje videov, ki vsebujejo povezave do drugih spletnih strani ni dovoljeno.
Nalaganje videov, v katerih so otroci mlajši od 18 let, ni dovoljeno.
Ni dovoljeno naložiti več enakih videov.
Ni dovoljeno nalaganje videov, ki niso vaša last.
Ali lahko skrijem video/e in se sam odločim, komu bom dovolil ogled videa/ov?
Ja, ta funkcija se imenuje Zagotovljeni člani - vaše izbrane fotografije so zaklenjene tako, da je za ogled potrebno prositi za vaše dovoljenje - imate možnost, da željo za ogled odobrite ali zavrnete.
Moji videi so bili odstranjeni. Zakaj?
V večini primerov je razlog poslav v vaše nabiralnik. Prav tako lahko preverite navodila nalaganja v FAQ. Če ste še vedno mnenja, da vaš video ni kršil nobenih pravil in je bil neupravičeno izbrisan vas prosimo, da kontaktirate administratorja, ki vam bo z veseljem pomagal.
Why I cant create commercial video/photo album?
Only real members can create commercial albums. If you want to became real please click HERE.
How much credits I will get fro commercial video/photo album view?
Members should set their price by themself. You can set any price you want.
Why my commercial video/photo album was deletd?
Perhaps photos/videos was not yours or you broke other website rules. Please contact ADMIN for more information.
How much time members will be able to see my commercial video/photo album?
After payment they will be able to see your comercial album for 5 days.
Dogodki
Who can post events?
All users can post events for FREE. Please clisk HERE and post your own event.
Why my participation in event is canceled?
Only event owner can answer this question. He is the first user in participants list, please contact him for more information.
How can I make my event visible on the top of the list?
Event should have more than 20 participants and you should advertise our website in your event. For more information please contact ADMIN.
How can I make my event invisible for some users?
Then posting your event please select aditional filters and set the type of users who wont be able to join or see your event.
How can I cancel notifications about new ewebts?
In the end of notification click special url and you will be able to cancel it. Or go to page Notifications and set the filters by yourself.
My Community
Who can see my posts?
All your friends and member who has no friends in their friends list.
Can I hide my posts?
Yes you can, go to MY COMMUNITY, right menu and there you can select information you want to hide.
Why I can see admin posts?
Admin posts are visible for all users.
How can I filter my riends activiyti and posts?
You need to go to MY COMMUNITY, right menu and there you can filter the post you want to see from your friends.
Chat
Why I can‘t use CHAT?
You need to became gold or VIP member. Please click HERE and select the best payment method for you.
Why I was kicked from CHAT?
Perhaps you broke the CHAT rules or typed some bad words. For more information please contact ADMIN.
When I will be able to use CHAT again?
It could took from 1 day to 30 days or maybe more. For more information please contact ADMIN.
Other users saying bad words about me, what should I do?
Always contact a CHAT moderator or ADMIN.
Groups
Who can create a group?
All users are able to create a group for free.
Why I cant join the group?
This group is private you need to wait for approval.
What kind of groups I can create?
Public group – all users can join this group any time. Private group – users can join the group after moderators or founders approval. Secret group – invisible, users can only be invited to this group.
What is group founders and moderators?
Founders are members who created the group and could make other members as moderators. Moderators, can approve other members and moderate group posts.
Why my group was deleted?
If there was no new post in 3 month, system deleted your group.
Why my post was deleted?
Probably you broke the rules of the group. Please contact group founder or moderator for more information.
How can I leave the group?
Go to your group and in the right menu you will find an option to leave the group.
Society
Whats is society?
In page society you are able to read blogs and forums, participate in some photo games, check our facebook news and much more.
Can I use society with simple membership?
Yes society is absolutely free for all our users.
Who can participate in new photos game?
All members who has a real members status. Every day we choose 3 winners who get 300, 200 and 100 credits.
Why my blog post is not visible yet?
Your blog post is waiting for approval. Our moderators will chack it as soon as possible.
Paid Content
Kas yra mokamas turinys?
Mokamas turinys yra funkcija, kuri tikriems nariams leis uždirbti tikrų pinigų.
Ką aš galiu įkelti?
Bet kokį turinį, išskyrus tą, kuris prieštarauja įstatymams.
Ko aš negaliu talpinti?
Nuotraukų/filmukų, kuriuose nėra Jūsų atvaizdo.
Kaip aš gausiu išmokas?
Kai uždirbsite minimalią sumą išmokai (100 EUR), paspauskite mygtuką gauti išmokėjimą ir portalo administracija perves jums uždirbtus pinigus. Pinigus pervedame mėnesio 1-3 ir 15-18 dienomis. Galima kelių dienų paklaida.
Kodėl aš gaunu mažiau nei nurodyta mano mokamo turinio kaina?
Jūs gaunate 70% nuo savo kainos, kitus 30% nuskaičiuoja sistema už platformos mokestį.
Įspėjimas
Mokamo turinio kūrėjams, draudžiama, siųsti apgaulingas žinutes kitiems nariams ir taip vilioti peržiūrėti jų turinį, taip pat draudžiama būti neaktyviems ir reikalaujama bent kartą per savaitę atnaujinti savo turinį.
WEBCAM
Kurie nariai nariai gali užsiimti WEBCAM?
Visos moterys, kurios turi tikro nario statusą. Tikru nariu galite tapti Čia.
Kiek aš uždirbsiu?
Jūs gaunate visus 100% nuo savo nurodytos sumos, nėra taikomi jokie komisiniai mokesčiai.
Kaip aš gausiu pinigus?
Surinkus minimalią sumą, kreipkitės į portalo administraciją. Pinigai jums bus pervesti į Jūsų nurodyta banko sąskaitą mėnesio 1-3 arba 15-18 dienomis. Galima kelių dienų paklaida.
Warning

1. Never send money to anyone you meet online, under any circumstance. Report them to us. Better use our paid content or WEBCAM platforms.

2. It‘s prohibited to spam, post job offers and ads in our website.

Please read these rules before.

Couldn't find your answer? Contact admin.